Saturday, July 18, 2009

tolong sampaikan..

tlg sampaikan pada si dia,
tlg beritahu si dia aku ada pesanan buatnya,
tlg beritahu si dia,cinta agung adalah cintanya,
tlg beritahu si dia cinta manusia buatnya alpa,
tlg nasihati si dia ,jgn menyintaiku lbh dari dia menyintai yang maha esa,
tlg nasihati si dia ,jgn mengingatiku lbh dari dia mengingati yang maha kuasa.
tlg nasihati si dia, jgn mendoakanku dari dia mendoakan ibubapanya,
tlg katakn pd si dia ,dahulukan allah krn di situ ada syurga..
tlg katakan pada si dia, dahulukan ibubapanya krn di telapak ityu ada syurga..
tlg ingatkn si dia, aku terpikat krn imanya bukan krn rupa..
tlg ingtkn si dia,aku lbh cintakan dirinya bukan harta..
tlg ingatkn si dia,aku kasihinya kerana santunya..
tlg tegur si dia,bila dia mula mengagungkan cinta manusia..
tlg tegur si dia,bila dia tenggelam dalam angan-anganya..
tlg tegur si dia,andai nafsu mengawal fikirannya..
tlg sedarkn si dia,aku milik yang maha esa..
tlg sedarkn si dia,aku masih milik keluarga..
tlg sedarkn si dia,tanggungjawabnya besar kepada keluarganya..
tlg sabarkn si dia,usah ucap cinta di kala cita-cita belum terlaksana..
tlg sabarkn si dia,andai diri ini enggan dirapati kerana menjaga batasan cinta..
tolong sabarkn si dia,bila jarak penyebab bertambah rindunya..
tlg pesan padanya,aku tidak mahu menjadi fitnah besar kepadanya..
tlg pesan padanya,aku tidak mahu menjadi punca kegagalannya..
tlg pesan padanya aku membiarkan yang maha esa menjaga dirinya..
tlg khabarkn pd si dia ,aku tidak mahu melekakan dia..
tlg khabarkn pada si dia,aku mahu dia berjaya dalam impian dan cita-cita,
tlg khabarkn pada si dia,jadilah penyokong dalam kejayaanku..
tlg sampaikn pada sidia,aku mendanbakan cinta suci yang terjaga..
tolong sampaikn pada si dia,cinta kerana allah tidak ternilai harganya..
tlg sampaikn pada si dia,hubungan ini terjaga selagi dia menjaga hubunganya dengan yang maha kuasa..
tlg sampaikan pada si dia,kerana aku tidak mampu memberitahunya sendiri..
hanya ENGKAU YA ALLAH..mengetahui siapa si dia..
moga pesananku sampai padanya walau aku sendiri tidak mengetahui siapa dan di mana si dia..
moga dia seekor lebah yang sentiasa memuji keagunganYANG MAHA KUASA memasuki taman larangan dengan sopan santunya dan bertemu mawar berduri yang terjaga oleh tuannya..
simpanlah pesananku ini sehingga engkau bertemu diriku suatu hari nanti..(^-^)

No comments:

Post a Comment